3/10/09

Presentación de Soños de Andel na Librería La Vara

A presentación de Soños de Andel foi na Librería La Vara en Ponteareas.

Foi unha noite máxica na que se viron cumpridos moitos soños.

Faltaban meu pai, a miña irmá, o meu cuñado e a miña sobriña, pero estaban igual nos nosos pensamentos.

Grazas á miña nai e a Abel polo apoio que sempre me dan.

Grazas ao meu irmán que me prestou o nome de Ani para o protagonista do libro. Grazas a Luci tamén.

Tamén teño que agradecerlle á DJ Lourdes Porto a montaxe do son que nos acompañou durante toda a presentación, e como non, tamén elaborou os pinchos. ¡Que ricos que estaban!

E a Ana, por ter esta librería tan engaiolante en Ponteareas.

Grazas, en definitiva, a todos os que estivestes e aos que non puidestes estar, polo voso agarimo.

No hay comentarios: